Gay Sister

Gary Owen

160 миӊ. көрүүлөр17

    "Are people born gay or choose to be gay?" Well maybe there's a third reason.

    күнү жарыяланды Ай мурун

    Жорумдар

    1. Bosis of Sweden

      You tell your mama she's gay not infertile.

    2. Deborah Smith

      He's a fool😅

    3. Wolfie

      This is the funniest gay vs straight joke I've EVER come across! without a shred of homophobia too!

    4. Danko Polny

      Too funny.

    5. Rae-Ann Primus

      Lol...I love that theory...lol..I can kinda see that happening

    6. Myles Miranda

      “Don’t yell at me. I don’t give a sh*t” 😂😂😂. I felt that

    7. redbeams75

      He got a point

    8. NATURAL LAW

      that Gay Theory brah... 😜

    9. ChiTown Tex'n

      🤣🤣🤣🤣😂😂😂

    10. Moderate- Look it up

      That may well be the funniest shit I have ever heard.

    11. Tomyp89

      Andrew Schulz did also mention that gay vagina repulsion theory. Maybe they are on to something?

    12. Kods S.

      A warm jacuzzi lol

    13. Tesynia LaZuri Uhuru

      😂😂😂😂😂😂

    14. Farhad Kazemi

      That's a great theory 😂😂😂

    15. Joann Bowden

      🤪🤪🤪 OMG! MY SIDES ARE KILLING ME!

    16. Antoine

      I better not hear one person cry bout this 😂😂

    17. Castle

      *Interesting theory, and logical one too*

    18. VS9050909

      🤣🤦🏽‍♀️

    19. Derek L Washington

      The gay stuff at the end wasn't cute

    20. Sunshine Scorpio

      😂😂😂😂😂 just a theory just a theory 😂😂😂😂

    21. Stephanie S

      Ewwwww!

    22. Deborah Bell

      Too funny

    23. Eugene L. Roman

      Lmfao

    24. acan thus

      Bisexuals?

    25. J Adkiss

      Noooooooo😶

    26. Fin buu

      😂😂😂😂😂😂

    27. Trenton partridge

      Dude is hella funny just naturally funny 😂😂😂😂

    28. Phyllis Robinson

      Gary so funny

    29. PrincessLadyMsTia

      Gary is so under rated. Too funny....

    30. Laverne Robinson

      Lol

    31. Nitahugankiss628

      Yoooo i can't! Wish you had a stand up on Netflix! I'd watch that for days 😆😆😆😂😂😂😂

    32. Winter Sky

      He so damn stupid😂😂😂😂

    33. Don Patrick Hades

      Its in my mouth!!!!

    34. Torrey In New York City

      I think your theory is right. Lol lol I am gay

    35. Featherstone Jewelry & Healing

      hilarious. i loved that.

    36. Candlestick Wick

      Damn! He can't breathe! How apropos was that these days? LOL

    37. Bridgette Maharaj

      OMFG!!! ROFLMAO!!!! Okay, yah, you really cracked me straight UP with that one! Good one, good one ... love your brains! SLMAO!!!

    38. Prince Sayid

      You the man Gary

    39. D JJ. Cordova

      I have a bad day, I just bring out my "Gary Owen" medication! This man heals, I'm so thankful! 🤜🤛

      1. Crissy Gordon

        Me too works every time 😁

    40. chris simmons

      Sep 26

    41. ZayaJazz

      Mannnnn, I’m a gay guy and the doctors literally had to spank my ass cuz I wasn’t crying lmao, it couldn’t have been that bad if I wasn’t crying

      1. smiley things

        @Shai Randle your comment 😂😂😂😂😂😂😂

      2. Shai Randle

        Maybe the shock of being in there paralyzed you for a bit lol btw was it a male doctor 🤷🏾‍♀️🤣

    42. Kimberly Davis

      Im 60 secs in & DYYYIIINNNGG😂😂😂... UPDATE!!! ... NOW... I CANNOT BREATHE! AT ALLLLLLLLLLL!!! it is OVERRRRR for me!!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    43. Silent Night

      Funny how women birth male children who grow up and do things their mothers can't.

    44. Ebony Stigall

      🤣🤣🤣🤣🤣

    45. PT'sShowbizTop5

      Hmmmmn

    46. I_Da GrandPappy

      ROTFLMMFAO!!! :-D

    47. LEAH GIBBS

      OMG, I'M CRYING... LOVE U GARY.

    48. MsMonte73

      "It's in my mouth!!😝" -- then he shakes his head 😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣.

    49. Slim jim

      Keep us laughing Gary😅😅😅😅

    50. Donna Clayton

      What about c-section births?

    51. Christopher Coward

      Smoking weed while watching this........... guess who's in isolation 😅

    52. Journeys In This Crazy World

      The look at yo momma graduation 😆

    53. Journeys In This Crazy World

      A fool 4 real 😆 the theories 😆 not anybody can hit yo momma 😆

    54. Ricky Mwamba

      Happy to get notification as soon the vid was uploaded!

    55. David Britt Affiliates

      🔥👊🏾

    56. 2Stoned 2Care

      This dude is special.. lmao!!

    57. Valerie

      Gary!!!?!?!?!?!! You nasty! 😆

      1. Michael Walter

        His wife said the same thing when she found donkey pornogragphy on his laptop you nasty Gary 🤣🤣he did a skit on it

    58. Mz Chee

      My friends son has that same smile 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    59. Alpha97

      Best gay joke EVER!!!😂😂😂i cant breath

    60. The Dot

      Damn gary killin it out here. You the man gary.

    61. Kimberly Divine

      😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🙌🏽💯💎👑

    62. Maureen Karkos

      Oh Gary, you are special. 🤦🏽‍♀️

    63. EksCorels

      2:41 Dude be glitching😂😂

    64. Haddingtonian GCP

      😂😂😂😂Gary is a mess but I love him

    65. ѕмσкє. _

      Ur not born gay ur brainwashed into being gay

    66. AUSTINVERACRUZ Plata

      Gary Got Game...on Game...Ohio Player..yea Boing ..

    67. Pamela Johnson

      Gary you are twisted 🤣😂

    68. Allen Goodman

      I lost it at the end,lol.. Good stuff, I needed a laugh. 👍

    69. King Tshilobo

      Hilarious 😂😂😂

    70. coco Smit

      🤣

    71. Michael Hollis

      Its in my mouth😂😂 well shit move lil baby i got it 😂

    72. Opsinx

      Mad funny lol love watching your clips

    73. Kees Kees

      OMG 😂

    74. brandon howard

      Bro the smile he made is just how lil kids be smilling in pictures

      1. iCatchPokemon—

        The Look At Them Than The Look Back Was On Point As Well 🤣🤣

    75. Janna Herd

      THANKS GARY FOR ANOTHER GREAT LAUGH 😂🤣

    76. Space Ace

      Gary you have no sense and the best sense all at the same time

    77. Lynn Speelman

      Hilarious Gary! Love ya and God bless ❤️❤️❤️🌟🌟🌟🌟💯❤️😷😂😂😂😂

    78. kosewa1

      Gary you are so wrong for that theory😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂👏🏾👏🏾👏🏾👏🏾👏🏾

    79. WelcomeToTheVibe

      🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    80. Lambochaser

      What about us that were C sectioned lol. Maybe that's why we keep wanting to get in them guts 🤔 for the gay guys...idk.

      1. insert Name

        I was born via c section and I am bi

      2. Janay H

        Yoooo 😂😂😂

      3. La Jo

        🤣🤣🤣

      4. Davetta Arnold

        @Jwda thefax yesssssssssss!

      5. Davetta Arnold

        🤣🤣🤣🤣

    81. TiGER

      LOOOOOOOOL

    82. Lacy Jennings

      Gary Owen has been my saving grace of sanity through this bullshit year we call 2020.

    83. Young William

      The head movements were amazing

      1. Andre Erdna

        Words from his wife

    84. MrFlakko30

      You might be onto something with that theory Gary 🤔 lol

    85. rochelle Crump-mcnulty

      I just fell off my bed laughing

    86. Lori Park

      LMAO! So funny. Omg😂

    87. Yadira TV

      Jajajajajaajaa soooo funny

    88. kodeRedd 85

      My dude wild 😂

    89. B TV

      I’m still funnier & 420

    90. Mac Holdon

      I wish gary would link up with joe rogan and his group. That would b the elite group of the game.

    91. anitagu21

      😂😂😂😂

    92. WavyWade25

      Gary get a picture with ya mom😁..😂😂😂😂😂

      1. Ronald Porter

        They don’t talk

    93. Eric Blake

      Why I never see no white peoples at his show they’re always black people 🤔

      1. J D

        @Beer Man He doesn’t want to be black. You are ridiculous.

      2. Beer Man

        Because he acts black, he wants to be black, they can have him. He is embarrassing and doesn’t pronounce words correctly.

      3. dbarefootlawyer

        They are there just in the minority. I think they are discovering him now.

      4. J D

        Hey, I’ve been there!

      5. Fender Strat

        he got his start performing at black comedy clubs and got audition calls for black movies and shows.

    94. Fo-nine Gamer

      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    95. leimoan800

      Fucking hill lar ri ous🤪😜😁🤣🥰

    96. Alvaro Valdovinos

      Lmao...he is so stupid.....

      1. Sandie Serrano

        But in a good way

      2. wa2k99

        Ashley is the stupid one

    97. Robenson Dumond

      😀👍👍

    98. Purple and Gold Beauty by Cheia

      😂😂😂😂😂

    99. Felicia Vinson

      I laugh so hard.. Gary still crazy ASS hell

    100. Renee Mo

      I laughed so hard tears came down my legs 🤣🤣🇯🇲💛🖤💚🥰

      1. Candice Monique

        Yeah...That's pee Boo. 😂🤣

      2. Matthew B

        My fiancé appreciates this quality comment!

      3. Dilsey

        @Renee Mo 🎯 I agree with you 💯 and can't nobody make me believe any differently, not even tRump.😂😂😂

      4. Adrian Boight

        @Lambochaser Lol 😂😭

      5. Renee Mo

        @Joshua Hales thank you. Laughing hard can make tears flow 😂🤣